یاسیــــــــــن جونمیاسیــــــــــن جونم، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

تقدیــــم به یـــاس عزیزم

خاطرات دیماه

1393/11/1 17:51
نویسنده : ملیحه
723 بازدید
اشتراک گذاری

یاسینم ! عطر نفسهای تو طعم عسله                                 طپش نبض تو آیینه ی شعر و غزله

پسرم من بشوم فدای خندیدن تو                                         جانم از شوق پره ، روی تو ماه ازله

 

سلام پسرم الآن که برات مینویسم ساعت 5:45 دقیقه بعد از ظهر روز چهارشنبه و تو خوابی و من خیلی با عجله اومدم تا شروع بهمن ماه 93 و44 ماهگیـــــــــــــــــــــــــــــتو تبریک بگم

خداروشکر دیماه آرومی رو گذروندیم و خانواده ی دایی جون به سلامتی  از مکه اومدند و این عکس آخرم همون روزی که دایی جون اومد ازتون گرفتم تا برای همیشه خاطرات اون روز به یاد موندنی به یادگار بمونه .............

همون شب موقع برگشت به خونه  .....................بای بای

یاسین : مامان تو دایی جونت هیچی برات نمیخره ؟غمگین

من : نه پسرم چشمک

یاسین : عیبی نداره  ناراحت نباش من  موتورمو بهت میدم باهاش بازی کنی غمناک

روزمرگی های این روزای پسرم : شبکه پویـــــــــــــا ، بازی با صندلی های میز ناهار خوری که حکم اسب  پیدا کرده ، بازی با حلقه های رنگی که حکم ماهی داره و مامان ملیحه بیچاره با قلاب از روی تختخواب باید صید کنه ، بازی کارت های آموزشی که هر روزی که میگذره یاسینو کنجکاو تر میکنه مثلا مامان سنجاب چی میخوره؟

قربونت برم همین الآن بیدار شدی ومنو صدام میزنی

فرزندم  بی نهایت دوستت دارمـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

به امید این که همیشه سلامت و شاداب باشی و من و بابا حمید شاهد بزگتر شدنت محبتمحبتمحبت 

پسندها (8)

نظرات (9)

مامان مبینا
1 بهمن 93 19:12
خیلی ناااااااااااااااااااااااازه
ملیحه
پاسخ
ممنونم ازلطفتتون
رومینا
2 اردیبهشت 94 10:18
چه شازده نازی . حسابی ببوسش
ملیحه
پاسخ
ĸoѕαr
4 اردیبهشت 94 10:25
سلام خاله مهربون خوبی خاله عزیز؟ پسر نازتون چیکار میکنن؟ خدا برات نگهش داره ووووییییی چه خوشگله قربونششششش از طرف من ببوسش گلم زود زود بهمون سر بزنین عزیزم با نظرات شما من کلییییی انرژی میگیرم منتظرتونیماااا
مامانه ملیکا و محمد اریان
10 اردیبهشت 94 16:20
ماشالله پسر نازی داری خدا حفظس کنه امیدوارم بزرگ که شد قدر مامان خوبش رو بدونه
ملیحه
پاسخ
♥ایدا♥
12 اردیبهشت 94 20:14
°°°°°°°°°°°°|/ °°°°°°°°°°°°|_/ °°°°°°°°°°°°|__/ °°°°°°°°°°°°|___/ °°°°°°°°°°°°|____/° °°°°°°°°°°°°|_____/° °°°°°°°°°°°°|______/° °°°°°°______|_________________ ~~~~/__ بيا اينم وسيله حالا ديگه_\~~~~~~ ~~~~~/ _ميتوني بهم سر بزني _\~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸..... *•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* _________________##________## خدا کوچلوش شیرینتونو براتون ببخشه من خوش حال میشم به من سربزنید اپم
ملیحه
پاسخ
مامانه ملیکا و محمد اریان
19 اردیبهشت 94 20:07
سلام عزیزم چقدر دیر به دیر اپ می کنی دوست خوبم
ملیحه
پاسخ
سلام عزیزم خیلی گرفتارم فقط وقت میکنم هر سه روزی یه سر بزنم ایشالله به زودی با یه عالمه خبر میام
رومینا
19 خرداد 94 13:01
مامانی چرا اپ نمیکنی ؟
ملیحه
پاسخ
سلام عزیزم لپ تابم خراب بود ایشالله به زدی
ĸoѕαr
17 تیر 94 15:27
سلام خاله جان. کجایید? دلمون واسه شما تنگ شده بود.
ملیحه
پاسخ
سلام عزیزم ممنون که به یادمون هستی
مامانه شایلین
2 آذر 94 20:47
سلام چه پسمل خوشگلیییییی دارید می بوسمت یاس جووووونم