یاسیــــــــــن جونمیاسیــــــــــن جونم، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

تقدیــــم به یـــاس عزیزم

خاطرات آذرماه

1393/10/6 19:07
نویسنده : ملیحه
800 بازدید
اشتراک گذاری

سلامـــــــــــــــــــــــــــــــــ

من محمد یاسین هستم مامانم این روزا خیلی سرش شلوغه منم تصمیم گرفتم واسه آپدیت کردن وبلاگم خودم اقدام کنمچشمکچشمک

این روزا خیلی زود میگذره و پاییزم به همین سرعت تموم شد اواخر پاییز یه سفر به مشهد داشتیم که خیلی بهمون خوش گذشت و من واسه ویزیت دندونام پیش دکتر رفتم و یه هدیه کوچولو از آقای دکتر گرفتم همون شبی که برگشتیم  شب یلدا بود به همین خاطر مراسم یلدا سه شب قبل خونه خاله آرزو برگزارشد ، به من که خیلی خوش گذشت و کلی عکس یادگاری گرفتیم  حالاعکسای یـلدا و ادامــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه

راستی فردا دایی جونم ، زن دایی و محمد کیان میرند مکه خداجونم خودت مواظبشون باش آخه محمد کیان خیلی کوچولوی مامانم میگه سه ماه دیگه دنیا میاد و من میبینمش  بوسبوس

این عکس رو دیروز که از حموم اومدم مامانم گرفته

 

تا پست بعدی که نمیدونم کی میام خدافظبای بای

 

 

پسندها (9)

نظرات (4)

خاله زهراجووووووووووون
6 دی 93 19:35
ایشالا هزارمین یلداتو جشن بگیری نفس خاله
مامان هانا و آریا
9 دی 93 11:37
سلام محمدیاسین عزیزم خاله خیلی نازی، خداروشکر که سفرتون خوش گذشته زیارت قبول عزیزانم شب یلداتونم مباااارک
♥ایدا♥
15 دی 93 10:33
واییی چه قدر خوشگه کوچلوی ناز خیلی دوست دارم عسلم به ما هم سر بزنید اگه با تبادیل لینک موافقید خبر بدید؟
تک دختر مامانش(kosar)
12 مرداد 94 16:39
سلام خاله مهربون خوبی خاله عزیز؟ نینی نازتون چیکار میکنن؟ خدا برات نگهش داره ووووییییی چه خوشگله قربونششششش از طرف من ببوسش گلم زود زود بهمون سر بزنین عزیزم با نظرات شما من کلییییی انرژی میگیرم منتظرتونیماااا