یاسیــــــــــن جونمیاسیــــــــــن جونم، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره

تقدیــــم به یـــاس عزیزم

خاطرات شهریور ومهرماه 93

1393/8/4 15:25
نویسنده : ملیحه
692 بازدید
اشتراک گذاری

نفسم شاید تنها دلیل زنده بودنم باشد ولی بی شک تو تنها دلیل همین نفسی

 

سلام قند عسل مامان!

خیلی دوست دارم بدونم الآن که در حال خوندن این پست هستی چه احساسی داری و چند سالته اما امیدوارم سالم ، شاداب و امیدوار زندگی کنی

پسرم این دو ماهی که گذشت خاطره های فوق العاده شادی رو پشت سر گذاشتیم 06/27  عروسی خاله زینب و 07/26 دامادی عمو امیر بود که حسابی خوش گذروندیم

این عکس متعلق به عروسی خاله زینب

قابل توجه : میخوام با این نیای نوشابه کاردستی درست کنم خطا

این عکس متعلق به عروسی عمو امیر که با صبای عمه گرفتی قربونت برم خوب ظهر به جای اینقده شیطونی یه ذره میخوابیدی که حالا اینقدر خوابت نیاد خوابخواب

 

 

در حال حاضر مشغول کلاسهای ترم دو شعر و قرآن هستی (مربی: خانم فعالکاری)سوال

وزن : 14/5 خیلی کمه خودم میدونمراضی

قد: 92 خیلی کوتاهه چیکار کنم آرام

اشتها: خیلی عالی ،خدارو شکر

غذای موردعلاقه : ماکارونیچشمک

هرکس میگه یاسین دادمیزنی و میگی من یاسین نیستم پاندای کونگفوکارم واقعا هم بعضی وقتا کونگفوکاری

با اون مشتایی که میزنی شاکی

دیشب سر سفره شام خونه باباجون نشسته بودیم میخواستی از پشت سر خاله زهرا رد بشی یهو یه لگد زدی به کمرش که دلم واسه خاله کباب شد ، خاله جون من شرمندم به خدا ..........................کنگفوکاره دیگهغمگینخجالت

 

آرام

عزیزم تا فردایی دیگر خدانگهدار...........بای بای

 

پسندها (7)

نظرات (6)

مامان هانا و آریا
4 آبان 93 17:57
خداروشکر که خاطره هاتون پر ازشادیه عزیزم آقا یاسین خوشتیپ
ملیحه
پاسخ
مرسی از محبتت
مامانه ملیکا و محمداریان
12 آبان 93 17:56
عزیزم ایشالله که دامادیش رو ببینی
رومینا
19 آبان 93 14:42
هزار ماشالله چه کوچولو نازیییییییییییییییییییی
ملیحه
پاسخ
الهام
20 آبان 93 14:32
فدای این گل پسر خوش تیپ و پاندای کونگفو کار نگران نباش ملیحه جان همین که اشتهاش خوبه یعنی مواد غذایی بهش میرسه بعضی از بچه ها یهو قد می کشند و البته که پایین هم نیست قد و وزنش خوشحالم که روزهای خوشی رو گذروندید
ملیحه
پاسخ
ممنونم عزبزم
الناز
24 آبان 93 13:49
عزيزم انشالله داماديش
مامان فریناز
25 آبان 93 17:18
عزیز دلم فسقلی من
ملیحه
پاسخ