یاسیــــــــــن جونمیاسیــــــــــن جونم، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره

تقدیــــم به یـــاس عزیزم

روز پدرمبارک (93/2/23)

1393/2/24 17:39
نویسنده : ملیحه
970 بازدید
اشتراک گذاری

به دنبال قشنگ ترین واژه ها و کلمات میگردم

اما هیچ کلمه ای نمیتواند عظمت حضور تورا

درزندگی من وصف کند...........................

فقط میگویم دوستت دارم پدر.................

 

 

پدرم ،بابا حمیدجونم روزت مبارک.......................................................................

 

 

همسر عزیزم دوستت دارم

.

 

پسندها (5)

نظرات (6)

سمیرا
25 اردیبهشت 93 19:01
چه احساسی ،پسرتو ببوس لنگه نداره خیلی ماهه
ملیحه
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامان امیـــرحسیــــن
4 خرداد 93 15:16
غم های زمانه ام که بی حد باشد یا آب و هوای دل من بد باشد در تَق تَقِ این قطار حل خواهد شد وقتی حرکت به سمت “مشهد” باشد ! دعاگوتون هستم اگه لایق باشم عزیزم
ملیحه
پاسخ
التماس دعا تورو خدا دعا واسه ما یادتون نره
ملیحه
5 خرداد 93 20:45
چه با احساااااااااااااااااااااااااااس عزیزم بوس بوس
ملیحه
پاسخ
مامان فاطیما
10 خرداد 93 14:20
مامانش آپ کن دیگه
ملیحه
پاسخ
آپ میکنم عزیزم فصل امتحانات وقت نمیشه
مامانه ملیکا
16 خرداد 93 22:15
سلام عزیزم وبلاگ قشنگی دارید باعث افتخار شما رو لینک کنم شما هم منو لینک کنید می بوسمت پسر نازت رو هم می بوسم
ملیحه
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامانه ملیکا
23 خرداد 93 16:41
عیدت مبارک
ملیحه
پاسخ
ممنونم عزیزم عید شما هم مبارک واسم دعا کنید